[pso] Re: intrebare date examen sesiune

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 23 Apr 2005 01:37:00 +0300

On Friday 22 April 2005 11:27 pm, Laura-Elena Duta wrote:
> Materia pentru examen ce va contine? Tot ce s-a facut pana la data
> examenului la curs sau toata materia de anul trecut? Noi spre exemplu am
> avut anul trecut acea carte cu understanding the linux kernel care a fost
> de baza acum sunt doua carti din care ne-ati dat de citit pentru lucrarile
> de curs.

Materia care s-a facut pana acum

> ne puteti spune din ce vor fi intrebarile de la examen? Lucrarile de curs
> pentru noi cei care am venit si le-am dat mai conteaza ca punctaj? Eventual
> daca aveti timp, un post legat de restanta pentru studentii de anul 5 pe
> forumul de pso ar fi foarte binevenit.

Lucrarile de la curs vor fi punctate.

> Din pacate eu m-am tot zbatut sa aflu informatii legate de data examenului
> cum va spuneam dar cei care au restanta nu s-au interesat inca sau nu au
> reusit nici ei sa afle asa ca orice informatie din partea dumneavostra
> ne-ar fi de folos.

Din pacate nu pot sa va ajut cu datele de examen, pentru ca nu le fixez eu si
nici nu sunt in facultate pana saptamana viitoare ca sa intreb la
secretariat.

Relativ la temele 4 si 5: le puteti trimite, dar testarea se va face pe 2.6.

tavi