[pso] sesiunea de restante

Duta Laura-Elena pso@cursuri.cs.pub.ro
Fri, 22 Apr 2005 13:52:14 -0700 (PDT)

--0-671928940-1114203134=:223

Ii rog pe colegii mei de anul 5 sa ne anunte prin intermediul acestui forum daca afla cele doua date de examen la pso deoarece azi la ora 20:00 cand am plecat de la facultate nu era afisat nimic la avizier iar colegii care au stat pe capul secretariatului au primit raspunsul ca se va afisa. Cum temele se pot trimite inainte cu o saptamana de data examenului din cate am inteles aceasta informatie din partea secretariatului ne-ar fi utila asta daca nimerim in intervalul disponibil.

bafta