[pso] o mica nelamurie

martin paraschiv pso@cursuri.cs.pub.ro
Fri, 3 Sep 2004 19:34:14 -0700 (PDT)

--0-749511326-1094265254=:22070

as vrea sa stiu de ce anumite functii din device drivere trebuie sa fie statice.
Intuitiv banuiesc ca un motiv ar fi acela de concurenta ("concurrence" ) cu care se confrunta un driver sau NU !!!!. As vrea o explicatie mai pe larg.
De asemenea pe windows functiile sunt declarate ca fiinde de tip NTSTATUS ...aici mai sunt sau nu statice...???

Multumesc anticipat!

Martin

--0-749511326-1094265254=:22070

<DIV>as vrea sa stiu de ce anumite functii din device drivere trebuie sa fie statice.</DIV>
<DIV>Intuitiv banuiesc ca un motiv ar fi acela de concurenta ("concurrence" )&nbsp;cu care se confrunta un driver sau NU !!!!. As vrea o explicatie mai pe larg.</DIV>
<DIV>De asemenea pe windows functiile sunt declarate ca fiinde de tip NTSTATUS ...aici mai sunt sau nu statice...???</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Multumesc anticipat!</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Martin</DIV>