[pso] problema rmmod

Ionut Nicu pso@cursuri.cs.pub.ro
Wed, 31 Mar 2004 12:39:26 -0800 (PST)

Esti sigur ca refaci sys_call_table la valorile
originale? (inclusiv sys_call_table[0] pe care il
folosesti pt functia de preluat comenzi din userspace)

Asta cu Bad EIP value mi-am luat-o si eu cand nu
restauram la loc sys_call_table[0] si executam din nou
programul de test.

Eu cred ca asta se intampla (unul din syscall-uri nu-l
restaurezi la ce era inainte) si cand vine un apel de
sistem (i), saracul kernel incearca sa faca jump la
adresa de start a functiei de tratare a acestuia (din
sys_call_table[i] (care la tine nu e ceea ce ar tb sa
fie, probabil o adresa scrisa de tine acolo pt functia
de interceptare a apelului resp.)