[pso] problema rmmod

Dumitrascu Vasile pso@cursuri.cs.pub.ro
Wed, 31 Mar 2004 11:16:50 -0800 (PST)

   Salut!

  Am si eu o problema la care nu-i dau de capat de cateva ore : tema
imi functioneaza ok - toate cerintele - mai putin scoaterea ei din
nucleu - unde primesc un Bad IP value. Si asta se intampla dupa ce tot
codul meu din dummy_exit s-a executat iar Bad IP-ul pointeaza la o
locatie din functia mea de interceptare, cu toate ca dupa dummy_exit
sys_call_table este refacut.(m-am asigurat ca este restaurat cu
valorile initiale !)

  Lucrul asta se intampla numai dupa un fresh reboot urmat de un
insmod/execut testul/rmmod. Daca fac fresh reboot/insmod/rmmod totul e
ok ca si in cazul in care fac insmod/testare/rmmod dupa ce in prealabil
dadusem comenzile insmod/testare/rmmod(+ eroare) dupa un fresh reboot.

  Din ce am inteles eu o alta instanta a modulului nu a terminat de
executat codul din functia de interceptare inainte ca modulul sa iasa!
Dar kernelul are grija sa nu se intample asta ( cel putin asa am citit
) . Unde gresesc ?

                                               Vasile

=====
Try Biblos - a multiplatform media indexer program at http://biblos.sourceforge.net !