Re[2]: [pso] Monitorizare

Andrei Costin pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 27 Mar 2004 10:37:44 -0800 (PST)

SA> Oricum cererea de release care vine este insotita de un PID, cu alte cuvinte

SA> pentru procesul PID eu nu mai doresc sa monitorizez apelul syscal.

 RELEASE si INTERCEPT vin catre my_syscall insotite de un pid, dar
 care nu are semnificatie in cazul RELEASE si INTERCEPT. De fapt, daca
 te gindesti, daca nu mai interceptezi syscall-ul respectiv (adica
 apelul catre respectivul syscall merge direct la syscall-ul original,
 fara sa fie interceptat de modulul tau) nu ai cum sa-l monitorizezi
 :D.

SA> Daca in

SA> lista lui Diaconescu de PID-uri pentru syscall-ul primit sunt  procese ce au

SA> alt UID decat cel al procesului  curent care face release,imi permit sa

SA> streg toate monitorizarile doar pentru ca userul X vrea sa faca release la

SA> un anumit syscall ???

Daca nu mai INTERCEPTEZI un anumit syscall, X sa zicem, (deci nu-l mai
monitorizezi, vezi mai sus), e si normal sa stergi din lista de
monitorizari tot ce e legat de acel syscall X.

Best regards and respect,
 Andrei Costin (mailto:zveriu_biz@yahoo.com)

Manifest - ".M D - My Domain!" - by .Zveriu.
             y o