[pso] Monitorizare

Stoica Alexandru pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 27 Mar 2004 20:28:29 +0200

DE CE?

Monitorizarea se face doar pe syscall-uri sau se face pe tuplul
(PID,syscall)?
Din enunt eu am inteles ca monitorizam tuplul (PID,syscall), si in cazul
asta normal ar fi sa se renunte
doar la aceasta combinatie,adica celelalte procese care monitorizeaza
acelasi syscall sa ramana in continuare monitorizate.
Oricum cererea de release care vine este insotita de un PID, cu alte cuvinte
pentru procesul PID eu nu mai doresc sa monitorizez apelul syscal. Daca in
lista lui Diaconescu de PID-uri pentru syscall-ul primit sunt  procese ce au
alt UID decat cel al procesului  curent care face release,imi permit sa
streg toate monitorizarile doar pentru ca userul X vrea sa faca release la
un anumit syscall ???
Astept lamuriri!
Multmuesc  anticipat!