[pso] rezultate pt. lab.-ul de miercuri dimineatza

Doina Bucur pso@cursuri.cs.pub.ro
Wed, 16 Jun 2004 16:26:47 +0300

Salut,

Fiecare asistent a facut (aproape sigur) publice notele studentilor care
vin la ora respectiva. In cazul in care ati venit in multe locuri, e
probabil sa fi pierdut anuntul notelor.

Pentru centralizarea punctajelor ar trebui sa vorbesti fie cu asistentul
la care ai fost in majoritatea timpului, fie cu cel oficial al grupei,
si sa-l rogi sa se ocupe el. Incercati sa rezolvati asta inainte de
examen.

Pentru orele de joi notele sunt la http://co.pub.ro/~dee/pso/.

Doina