[pso] rezultate pt. lab.-ul de miercuri dimineatza

Bogdan Butnaru pso@cursuri.cs.pub.ro
Wed, 16 Jun 2004 16:01:31 +0300

Salut!

Eu am facut majoritatea laboratoarelor cu tine, dar am cel putin unul si
cu Mihaela (eu tin minte doua, dar nu apareau in lista ei...) si cu
domnul Purdila (tot vreo doua). O sa combinati voi punctajul, sau
trebuie sa vorbesc cu toti, sau cum se face? Din cate stiu multi colegi
suntem in situatia asta.

Noroc!

Bogdan Butnaru

PS. Salut gestul de a pune rezultatele si in format SXC. :)

--
  Bogdan Butnaru
  bogdanb@fastmail.fm