[pso] Vacanta placuta, feedback proiecte

Cristu Alexandru pso@cursuri.cs.pub.ro
Tue, 13 Jul 2004 06:10:59 -0700 (PDT)

--0-1764975275-1089724259=:71971

Ca feedback as vrea sa spun ca imi pare rau ca abia acum, la sfarsitul facultatii, au aparut cursurile interesante.

Singura problema pe care as vrea sa o semnalez este diferenta mare dintre cursurile introductive de SO, de la cele doua serii CB si CA - poate se poate face ceva pe tema asta.