[pso] Vacanta placuta, feedback proiecte

Adrian Stanciu pso@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 5 Jul 2004 04:36:10 +0300

On Mon, 5 Jul 2004 01:40:48 +0300, Octavian Purdila <tavi@cs.pub.ro> wrote:

> Salut,
>
> Probabil ca se poate porta si intr-o luna, si nu exagerez. Momentan suntem in
> curs de mutat WinVFS-ul pe gcc. Daca asta se face cum trebuie, restul
> portarii ar trebui sa fie simpla [de exemplu dcache-ul din winvfs este
> virtual identic cu cel din Linux, si Adrian l-a portat in aproximativ 2
> saptamani]

salut,
da, adevarat.
In winvfs sunt (sau o sa fie) implementate obiecte de sincronizare si
alocare de memorie. Adica mare parte din mecanismele puse la
dispozitie de linux kernel sunt deja portate in winvfs.
Nu exista nimic referitor la device-uri si tratarea lor in winvfs.

In curand sursele de la winvfs precum si o descriere a ceea ce contine
si ceea ce nu contine o sa fie public disponibile la sourceforge.net.
Asa ca o sa va puteti face o imagine despre ce inseamna sa adaugati
facilitati/functionalitati la acest proiect.

--adrian