[pso] tema 4 linux eroare mkdir

Victor Asavei pso@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 26 Aug 2004 08:28:18 -0700 (PDT)

S-a mai discutat parca.
In lookup in momentul in care nu gasesti un inod
(trebuie deci sa creezi un dir sau un fisier) trebuie
sa faci un add la dentry cu NULL (d_add(dentry,NULL))
si sa intorci NULL.
De abia dupa asta ti se va apela functia de mkdir
(create).
ERR(-EACCESS) returnezi in cazul in care ai gasit
dentryul dar la iget nu ai putut incarca inodul de pe
disc, nu daca dentryul nu exista.

now.