[pso] tema 4 linux eroare mkdir

Broc Mihai pso@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 26 Aug 2004 08:15:48 -0700 (PDT)

--0-1411157047-1093533348=:60310

La mkdir imi spune ca nu a gasit directorul pe care tocmai trebuia sa-l creez.
nu ajunge sa se execute pitix-mkdir, ci obtin o eroare de la pitix-lookup ca directorul pe care vreau sa-l creez nu exista
am pus niste printk-uri prin sursele kernelului si am obtinut urmatoarele mesaje

debian/tmp> mkdir nou
lookup_create nd->last.name=nou
lookup_hash name=nou
pitix-lookup
pitix: directorul nou nu exista

si in final permission denied pentru ca pitix-lookup intoarce PTR-ERR -EACCES.
Nu se intra deci in pitix-mkdir.

Y! Messenger - Communicate in real time. Download now.
--0-1411157047-1093533348=:60310

<DIV>La mkdir imi spune ca nu a gasit directorul pe care tocmai trebuia sa-l creez.</DIV>
<DIV>nu ajunge sa se execute pitix-mkdir, ci obtin o eroare de la pitix-lookup ca directorul pe care vreau sa-l creez nu exista</DIV>
<DIV>am pus niste printk-uri prin sursele kernelului si am obtinut urmatoarele mesaje</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>debian/tmp&gt; mkdir nou</DIV>
<DIV>lookup_create nd-&gt;last.name=nou</DIV>
<DIV>lookup_hash name=nou</DIV>
<DIV>pitix-lookup</DIV>
<DIV>pitix: directorul nou nu exista</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>si in final permission denied pentru ca pitix-lookup intoarce PTR-ERR -EACCES.</DIV>
<DIV>Nu se intra deci in pitix-mkdir. </DIV><p>
		<hr size=1>Do you Yahoo!?<br>
<a
href="http://us.rd.yahoo.com/mail_us/taglines/msgr/evt=26088/*http://messenger.yahoo.com">Y! Messenger</a> - Communicate in real time. Download now.
--0-1411157047-1093533348=:60310--