[pso] probleme intreruperi tema2

Radu Rendec pso@cursuri.cs.pub.ro
Wed, 21 Apr 2004 20:04:42 +0300

On Wed, 2004-04-21 at 13:29, Alex Bontila wrote:
> cand afisez acesti contori dupa ce a fost executat testul, si ii
> compar cu ce este in /proc/stat, este o diferenta de cateva
> intreruperi (mai putine sunt cele pe care le detectez eu in
> program)(care duce la pierderea a 1-2 Bytes la citire si deci la
> esuarea testului la viteze mici ).

Din cate am citit eu, atat timp cat se executa handlerul unei
intreruperi, intreruperea respectiva este mascata implicit. Daca
folosesti mecanisme de sincronizare in handler si executia handlerului
dureaza suficient de mult incat sa aiba timp sa apara in hardware alte
intreruperi, exista posibilitatea sa le ratezi.

Acum nu stiu daca in situatia asta se incrementeaza contoarele din
kernel (fara ca handlerul tau sa fie apelat).

Radu