[pso] probleme intreruperi tema2

Alex Bontila pso@cursuri.cs.pub.ro
21 Apr 2004 10:29:15 -0000

la comunicatie apar probleme la viteze mici (de ex 2400 )
pentru teste am pus in functia  handler a intreruperilor cate un contor pentru intreruperea lui COM1 si respectiv COM2

cand afisez acesti contori dupa ce a fost executat testul, si ii compar cu ce este in /proc/stat, este o diferenta de cateva intreruperi (mai putine sunt cele pe care le detectez eu in program)(care duce la pierderea a 1-2 Bytes la citire si deci la esuarea testului la viteze mici ).

stie cineva de ce se intampla asta ?

precizez ca nici macar nu se intampla tot timpul. adica din 3 rulari o data merge si la viteza mica.

multumesc,
Alex

----

Home, no matter how far...