[so] [Tema2]Problema test "incorrect data"

Daria Teau daria.teau at gmail.com
Sun Mar 15 17:40:46 EET 2020

Buna!

Am si eu o problema la testul 9 si nu reusesc sa ii gasesc cauza.
Testul pica cu "Incorrect data". Am adaugat un print in test pentru a vedea
diferenta dintre buf[i] si
tmp[i]. In unele cazuri sunt egale, iar in altele difera(spre exemplu ar
trebui sa fie 222, iar rezultatul meu este -34). Am folosit unsigned char
pentru buffer.
Mentionez ca testul anterior merge. Am observat ca tmp este de tipul char*,
nu unsigned char*, ma gandeam ca poate si asta este relevant pentru
problema mea.

Linkul catre repo este aici(daca poate sau vrea cineva sa arunce o privire
:) )
https://gitlab.cs.pub.ro/daria_elena.teau/l3-so-assignments

Multumesc!