[so] Fara atitudine de balta, pasiv agresiva si nesimtire pe forum / lista

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Mar 15 13:59:42 EET 2020

Salutare.

Am parcurs mesajele din forumurile de teme și era să dau niște
răspunsuri în stil medieval. Am văzut niște postări care parcă sunt
desprinse din școala de copii de 5 ani care dau vine pe oricine că nu-și
găsesc acadeaua. E intolerabil să existe postări cu atitudini de baltă,
agresive, pasiv agresive, cu nesimțire și entitlement pe listă și pe
forum. Dacă aveți asemenea stare când vreți să postați, luați o oră
pauză, relaxați-vă și respirați și apoi postați.

Educația nu presupune doar cunoștințe și competențe, ci presupune o
atitudine constructivă, respectuoasă, colaborativă. Sunt încântat când
am văzut cu cât calm au răspuns Răzvan Crainea și Mihai Bărbulescu pe
forum la niște mesaje la care eu aș fi reacționat în stil cel puțin
barbar. Luați exemplu de la ei și folosiți aceeași atitudine și aceeași
mesagistică.

Oferim tot sprijinul pentru ca voi să obțineți informații și competențe,
dar nu cu orice cost. Dacă o veți lua pe goarnă pe forum, o să
reacționez. Sunt convins că nu va fi cazul și veți ține cont de cele mai
sus.

La cât mai multă răbdare, comunicare constructivă și multe teme cu
punctaj maxim.

Răzvan