[so] (no subject)

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Sat Mar 16 12:14:33 EET 2019

On Sat, 16 Mar 2019 at 10:52, Paul Olaru via so <so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Dacă fișierul conține un "a", vrei ca programul să citească "aa" din el cu biblioteca ta?
>
> P.S: Folosește funcția reply all, nu crea o grămadă de tipicuri pe mailing list.

Pe langa folosirea functiei de reply all intr-un thread cand scrii
mailuri __pune un SUBIECT in el__ si urmeaza te rog frumos indicatiile
de scriere pe lista de aici [1]. Daca nu urmati ce e la [1]
asistentilor le e imposibil sa urmareasca si sa raspunda coerent. Nu o
cerem din rautate.

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/tema-2#suport_intrebari_si_clarificari
[1'] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/lista-discutii

Cu stimă,