[so] [Tema1][Windows][Problema rulare teste]

Tuculina Gabriel gtuculina at yahoo.com
Sat Mar 16 04:02:10 EET 2019

Buna ziua,

Desi am citit raspunsul dat unei colege legat de cum ar trebui rulat DrMemory, nu am reusit de nicio culoare sa rulez macar checkerul pe windows folosind cygwin.

Am mai intrebat lume de posibile erori pe windows, si am rulat de pe linux cu -std=88 s.a. (cele evidentiate pe mailing list in threadurile anterioare), rezolvand eventualele warninguri aparute, dar nu reusesc sa trec de testul 1 de ceva timp. Tin sa mentionez ca am maxim pe linux.

Repo-ul meu este /gabriel.tuculina/l3-so-assignments

Multumesc anticipat!