[so] [Tema1][Windows] Teste picate de memcheck

Ștefan TRĂISTARU (87580) stefan.traistaru at stud.acs.upb.ro
Thu Mar 14 11:49:37 EET 2019

Salut Razvan,

Multumesc pentru raspuns si pentru sfat.

Initial, problema mea era legata mai mult de un delay dintre momentul in care am trimis un mesaj si momentul in care a aparut in arhiva(cele doua threaduri [1] si [2]). In plus nu am atasat fisiere la niciun mail trimis.

Iar al doilea meaj pe care l-am trimis in acest thread, la care a raspuns Mihai aici [3], tot nu apare in arhiva. Se poate vedea mesajul meu in raspunsul lui Mihai, dar nu apare ca un mesaj separat in thread.

De asemenea nu am primit nici mesaje de reject (nici in SPAM).

[1] https://www.mail-archive.com/so@cursuri.cs.pub.ro/msg06048.html
[2] https://www.mail-archive.com/so@cursuri.cs.pub.ro/msg06068.html
[3] https://www.mail-archive.com/so@cursuri.cs.pub.ro/msg06070.html

Multumesc,