[so] [Tema1][Windows] Teste de memcheck picate

Ștefan TRĂISTARU (87580) stefan.traistaru at stud.acs.upb.ro
Tue Mar 12 15:27:40 EET 2019

Salut,

Am o problemă la rularea checker-ului pe Windows. Pe Linux primesc 95/95 iar pe Windows 81/95, unde toate testele de memcheck(și doar acestea) sunt failed. Menționez că nu am erori de compilare. Am compilat pe Linux cu parametrii suplimentari "-ansi -pedantic-errors -std=c89" și tot nu apar erori. Acest comportament se păstrează atât local, pe mașinile virtuale, cât și pe vmchecker.

Am mai încercat să rulez pe Windows folosind Dr. Memory. Îmi spune că aș mai avea still-reachable allocation(s) și la câteva adrese de memorie îmi da eroarea: <memory was allocated before tool took control>.

LDAP: stefan.traistaru

Mulțumesc,
Ștefan Trăistaru