[so] [Tema1][Windows] Codul nu compileaza pe Windows

Paul Olaru olarupaulstelian97 at gmail.com
Mon Mar 11 01:08:48 EET 2019

Nu pot vedea poza, dar ideea e că compilerul de Windows e wonky rău. Dacă
faci o declarare de variabilă în mijlocul unei funcții, parserul se va
încurca în acel fel neprietenos.

For my own sanity, eu am făcut pe Linux să compileze cu parametri
suplimentari -ansi -pedantic-errors (ca să penalizeze aceleași chestii la
care "crapă" compilerul de Windows)