[so] [Tema1][Windows] Codul nu compileaza pe Windows

Andrada Hristu andrada.hristu at yahoo.com
Mon Mar 11 01:05:03 EET 2019

Buna!
Am o problema la compilarea codului pe Windows. Desi folosesc acelasi program ca pentru linux ( program care pe linux compileaza si primeste punctaj pe Vmchecker), pe Windows primesc urmatoarele erori la compilare: http://tinypic.com/r/1z64l21/9Tin sa mentionez ca nu imi pot da seama de la ce pot aparea  si ca nu am in fisier ';' lipsa sau variabile nedefinite, ca in erorile date, din moment ce pe linux acelasi cod compileaza fara probleme.
Multumesc,Andrada