[so] [Tema1][Linux] Checker coding style

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Sun Mar 3 15:10:19 EET 2019

Salut,

Tot ce ti-a zis Ionut e OK, o mentiune suplimentara e ca in Linux
indentarea se face cu TAB de 8 spatii. Sugerez folosirea urmatoarelor
setari in ~/.vimrc (ceva super minimal dar care ar trebui sa-l faca pe
checkpatch [1] fericit)

set number
syntax on
set tabstop=8
set shiftwidth=8
set softtabstop=8
set textwidth=80
set colorcolumn=81
set noexpandtab

Apoi iti poti deschide din nou fisierele din tema si sa rulezi
urmatoarea comanda din vim:

:%retab!

Nu garantez pentru cum genreaza "tab"-urile alte editoare, chit ca le
cheama Sublime Text.

[1] https://www.kernel.org/doc/html/v4.10/process/coding-style.html

On Sun, 3 Mar 2019 at 02:44, Ionuț Mihalache via so
<so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Pentru unnecessary whitespace before a quoted newline pune spațiul din stringul delimitator la sfârșit
> Pentru partea cu spații mai verifică din nou să ai tab-uri și vezi și dimensiunea să fie aceeași.
> Pentru partea cu condiționale tratament schimbă modul de scriere; adică din if ()\n{ schimbă în if ()<spațiu> {\n
>
> Sper că am fost de ajutor,
> Ionuț Mihalache
>
> dum., 3 mar. 2019, 02:36 Adrian-Florin UDVULEANU (87657) via so <so at cursuri.cs.pub.ro> a scris:

Cu stimă,