[so] [Tema1][Linux] Checker coding style

Ionuț Mihalache ipopescu46 at gmail.com
Sun Mar 3 02:44:35 EET 2019

Pentru unnecessary whitespace before a quoted newline pune spațiul din
stringul delimitator la sfârșit
Pentru partea cu spații mai verifică din nou să ai tab-uri și vezi și
dimensiunea să fie aceeași.
Pentru partea cu condiționale tratament schimbă modul de scriere; adică din
if ()\n{ schimbă în if ()<spațiu> {\n

Sper că am fost de ajutor,
Ionuț Mihalache

dum., 3 mar. 2019, 02:36 Adrian-Florin UDVULEANU (87657) via so <
so at cursuri.cs.pub.ro> a scris: