[so] [SO][Tema2][General | Windows] Probleme?

Ionuț Mihalache ipopescu46 at gmail.com
Tue Apr 2 00:46:40 EEST 2019

Bun, atunci cred că am găsit problema să zic. Eu închideam capul de scriere
respectiv de citire în părinte imediat ce cream procesul copil. Cel mai
probabil prin schimbarea de context câteodată părintele ajungea să închidă
acel cap de scriere respectiv de citire și atunci pipe-ul devenea
inutilizabil. Însă revin la indicațiile pe care mi le-a dat Adrian. Dacă nu
las sleep nu merge orice aș face. Bănuiesc că sleep trebuie să fie pentru
ca testul să funcționeze corect, nu?

În mar., 2 apr. 2019 la 00:32, Paul Olaru <olarupaulstelian97 at gmail.com> a
scris: