[so] [Tema4][Linux] Mașină virtuală teme

Darius Mihai dariusmihaim at gmail.com
Sun May 13 22:42:45 EEST 2018

On Sun, May 13, 2018 at 10:33 PM Alexandru Militaru via so <
so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Am și eu 2 probleme:

> 1. Am încercat să mă conectez prin SSH de pe mașina fizică pe mașina
virtuală de teme și primesc: ssh: Could not resolve hostname ----- nodename
nor servname provided, or not known. Am încercat câteva chestii, dar fără
succes.
Cu ce hostname ai încercat să te conectezi? Ar trebui să fie
<hostname>.local; dacă nu funcționează, vezi să ai avahi instalat.

> Cum aș putea să rezolv?
În cel mai rău caz folosești adresa IP direct.

> 2. Am făcut implementarea temei pe mașina mea, iar pe checker-ul local
îmi trec 17 teste din 20. Am încercat să rulez pe mașina dedicată temelor
și îmi trec doar 6/20, iar la restul iau Seg Fault.

> Există motive obiective pentru care se întâmplă lucrul acesta (i.e.
arhitectură etc.) sau totul ține de implementarea mea?
Pot să existe mai multe motive. Ai încercat să rulezi de multe ori testele
și ai mereu același punctaj? Dacă nu, ai race conditions și comportament
nedefinit.

> Mulțumesc,
> Alexandru Militaru

Darius