[so] [Tema4][Linux] Mașină virtuală teme

Alexandru Militaru alexandru.cmilitaru at gmail.com
Sun May 13 22:33:09 EEST 2018

Salut,

Am și eu 2 probleme:

1. Am încercat să mă conectez prin SSH de pe mașina fizică pe mașina
virtuală de teme și primesc: ssh: Could not resolve hostname ----- nodename
nor servname provided, or not known. Am încercat câteva chestii, dar fără
succes.

Cum aș putea să rezolv?

2. Am făcut implementarea temei pe mașina mea, iar pe checker-ul local îmi
trec 17 teste din 20. Am încercat să rulez pe mașina dedicată temelor și
îmi trec doar 6/20, iar la restul iau Seg Fault.

Există motive obiective pentru care se întâmplă lucrul acesta (i.e.
arhitectură etc.) sau totul ține de implementarea mea?

Mulțumesc,
Alexandru Militaru