[so] [Tema1][Linux][Windows] Comportament diferit la runtime

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Mon Mar 13 07:59:20 EET 2017

> Buna tuturor,
>
> Am urmatoarea problema atunci cand rulez test2.in.
>
> Pe Linux testul imi trece fara probleme.
>
> Pe Windows are urmatorul comportament:
> - daca rulez executabilul din Cygwin si dau comenzile de la stdin obtin
> outputul corect
> - daca rulez executabilul din Cygwin si dau ca parametru fisier-ul cu
> aceleasi comenzi nu imi afisaza nimic. (nici macar printf de pe primul rand
> al main-ului)
> - daca rulez executabilul din Visual Studio Power Shell imi afisaza printf
> [...]

Buna,

Nu am reusit inca sa ma prind de acest comportament ciudat al tau. Pe
vmchecker e ultima versiune a codului care reproduce acest
comportament?
Eventual poti rula test2.in pas cu pas si sa ne dai aici pe lista tot
output-ul + descrierea comportamentului? E OK, ca nu dai cod sursa.
Asta ca sa stiu ce fac cand reproduc cu tema ta.

De asemenea, pe Windows singurul scenariu valid este rularea din
Cygwin, nu va stresati cu rulat din visual studio debug shell sau
power shell sau windows cmd. Atat vmchecker cat si testele presupun
rularea din cygwin.

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu