[so] [Tema1][Linux][Windows] Comportament diferit la runtime

Adriana Dinca dinca.adriana2 at gmail.com
Sun Mar 12 20:05:33 EET 2017

Buna tuturor,

Am urmatoarea problema atunci cand rulez test2.in.

Pe Linux testul imi trece fara probleme.

Pe Windows are urmatorul comportament:
- daca rulez executabilul din Cygwin si dau comenzile de la stdin obtin
outputul corect
- daca rulez executabilul din Cygwin si dau ca parametru fisier-ul cu
aceleasi comenzi nu imi afisaza nimic. (nici macar printf de pe primul rand
al main-ului)
- daca rulez executabilul din Visual Studio Power Shell imi afisaza printf
de pe primul rand din main, insa crapa si cand citesc de la stdin sau din
fisier.

Mentionez ca folosesc doar functii ANSI C si ca lucrez pe masina virtuala
pusa la dispozitie de catre echipa de SO.

Daca modific continutul fisierului test2.in prin modificarea lungimii
cuvantului adaugat (fie < 8 caractere / > 8 caractere)  nu apar problemele
descrise mai sus.

Am observat ca testul imi crapa daca adaug cuvinte care au lungimea egala
cu 8 caractere.
Daca inlocuiesc "vilfredo" cu "aaaaaaaa" obtin acelasi comportament.
In schimb daca inlocuiesc cu "aaa" sau "aaaaaaaaaaaaa" merge fara probleme.

Daca ati mai intalnit aceasta problema sau aveti vreo idee din ce cauza
obtin acest comportament ciudat, v-as ruga sa imi dati de stire.

Multumesc!

Numai bine,
Adriana