[so] [Tema2][Windows] Problema pipe-uri multiple pe vmchecker

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Mon Mar 28 00:11:05 EEST 2016

On Mon, Mar 28, 2016 at 12:02 AM Alex Filiuță <so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Salut,
>
> Am urmatoarea problema. Pe vmchecker imi pica testul 10 cu pipe-uri
> multiple, in schimb pe masina virtuala imi trece.
> De asemenea, outputul de pe vmchecker raporteaza si urmatoarea eroare:
>
> rm: cannot remove ‘test_10_out/out1.txt’: Device or resource busy
>
> ceea ce ma face sa cred ca e posibil ca un rulare anterioara (cu o
> versiune mai buggy a temei :D) sa fi lasat fisierul respectiv deschis. Dar
> asta e doar o banuiala.
>
> Cum as putea rezolva aceasta problema?

Salut, Alex!

Fiecare rulare a temei se face pe un snapshot curat al mașinii virtuale,
deci nu este posibil să fi rămas fișiere de la rulări anterioare.

Probabil în implementarea ta rămân niște procese deschise care scriu în
continuare în fișierul out1.txt. Este posibil ca în mașina ta virtuală să
se închidă mai repede, probabil din cauza unei concurențe sau ceva similar.
Încearcă să te asiguri că operația de închidere a fișierului se termină cu
succes.

Numai bine,
Răzvan