[so] [Tema2][Windows] Problema pipe-uri multiple pe vmchecker

Alex Filiuță alex.filiuta at gmail.com
Mon Mar 28 00:02:17 EEST 2016

Salut,

Am urmatoarea problema. Pe vmchecker imi pica testul 10 cu pipe-uri
multiple, in schimb pe masina virtuala imi trece.
De asemenea, outputul de pe vmchecker raporteaza si urmatoarea eroare:

rm: cannot remove ‘test_10_out/out1.txt’: Device or resource busy

ceea ce ma face sa cred ca e posibil ca un rulare anterioara (cu o versiune
mai buggy a temei :D) sa fi lasat fisierul respectiv deschis. Dar asta e
doar o banuiala.

Cum as putea rezolva aceasta problema?

Multumesc anticipat,
Alex Filiuta