[so] [Tema1][General]

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Thu Mar 17 22:15:11 EET 2016

Salut, Mihai!

Scopul temei este să dezvoltați un program care să ruleze atât pe Linux,
cât și pe Windows. Prin urmare, tema este punctată cu minimul de punctaj
dintre cele două rulări. Dacă pe Windows primești 0 puncte, atunci nota pe
temă va fi 0[4].

Sfatul meu este să încerci să descoperi problema și să o rezolvi. Probabil
pe windows nu compilezi programul cu simbolurile de debug, de asta nu vezi
adresa la care a dat segfault. Încearcă să compilezi tema cu simbolurile de
debug (echivalentul -g pe linux). Cred că link-ul de aici[5]  te poate
ajuta.

[4] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/tema-1#punctare
[5] https://msdn.microsoft.com/en-us/library/958x11bc.aspx

O seară bună,