[so] [Tema1][General]

Mihai Cristian christian.mihai94 at gmail.com
Thu Mar 17 21:46:10 EET 2016

Am incercat sa folosesc gdb. Pe linux , asa cum era de asteptat nu am nici
o eroare , iar pe windows primesc un segfault , dar care nu imi trimite
nici un indiciu...(ceva de genu program recieve signal sigsegv (o adresa)
in ?? , fara a ma trimite la vreo linie din cod.. ) . In cele din urma am
decis sa renunt ,tinand cont de faptul ca si asa am pierdut destul de mult
timp incercand sa fac cumva sa mearga tema si pe windows , desi aceasta ar
fi trebuit sa functioneze.
Va multumesc pentru raspunsurile acordate si pentru tool-urile pe care mi
le-ati recomandat

O seara buna,
Mihai-Cristian Gogosila.

În data de 17 martie 2016, 20:35, Costin Lupu <costin.lup at gmail.com> a