[so] [SO Tema3 win] Eroare compilare

Emma Mirică emma.mirica at gmail.com
Sun Apr 26 18:49:56 EEST 2015

> Buna,
>
> Compilez cu Makefile. M-am uitat si este fisierul acolo.
>
> Simona

Buna Simona,

Sa incerci sa folosesti bottom posting de acum inainte, caci este mai usor
de citit thread-ul in felul acesta.

Din ce spui tu, inteleg ca folosesti lucruri din aceasta biblioteca. Deci
probabil va trebui sa te linkezi cu aceasta la compilare si sa actualizezi
Makefile-ul pentru aceasta.

Emma