[so] [SO Tema3 win] Eroare compilare

Simona-Alina ROBOIU simona_alina.roboiu at cti.pub.ro
Sun Apr 26 18:43:25 EEST 2015

Buna,

Compilez cu Makefile. M-am uitat si este fisierul acolo.

Simona

________________________________
De la: Emma Mirică <emma.mirica at gmail.com>
Trimis: 26 aprilie 2015 18:33
Către: Simona-Alina ROBOIU; Sisteme de Operare
Subiect: Re: [so] [SO Tema3 win] Eroare compilare

Buna,

Am si eu o problema: cand incerc sa compilez tema pe windows obtin
eroarea:
LINK : fatal error LNK1104: cannot open file 'uuid.lib'
Care ar putea fi problema?

Buna Simona,

Compilezi din Visual Studio sau cu Makefile? Poti sa verifici daca aceasta biblioteca se gaseste in C:\Program Files\Windows SDKs\v7.0A\Lib? Pe masina mea virtuala pare sa fie acolo, dar poate s-a corupt ceva.

Emma