[so] [Tema5][Linux] Wget

Adrian Sendroiu molecula2788 at gmail.com
Thu May 22 09:00:47 EEST 2014

> Salut!
>
> Am si eu o problema. Am implementat tot ce trebuia legat de Zero-Copy. In
> momentul in care fac WGET local (dintr-un terminal), imi merge. Primesc
> fisierul, este identic cu cel original. Inclusiv headerele sunt OK.
>
> Pe checkerul pus la dispozitie si pe vmchecker, nu iau nimic pe wget. Avand
> in vedere ca a trecut deadline-ul si nu mai am cum sa modific, se poate
> macar sa stiu macar daca problema a fost de la checker sau am omis eu ceva?
> Si daca mie tot imi merge local, se poate sa iau punctaj pe acele teste?
>
> Merci,
> [...]

Salut,

Checkerul simulează și situațiile în care un send pe socket nu trimite
exact câți bytes i-ai cerut tu, sau un recv nu primește exact cât i-ai
zis tu, situații pe care tu nu le-ai tratat.

Cazurile astea se întâmplă foarte rar când rulezi pe localhost, din
cauza asta îți merge când rulezi în afara checkerului.