[so] [Tema5][Linux] Wget

Bogdan Sandu bogdan.sandu92 at gmail.com
Thu May 22 00:02:36 EEST 2014

Salut!

Am si eu o problema. Am implementat tot ce trebuia legat de Zero-Copy. In
momentul in care fac WGET local (dintr-un terminal), imi merge. Primesc
fisierul, este identic cu cel original. Inclusiv headerele sunt OK.

Pe checkerul pus la dispozitie si pe vmchecker, nu iau nimic pe wget. Avand
in vedere ca a trecut deadline-ul si nu mai am cum sa modific, se poate
macar sa stiu macar daca problema a fost de la checker sau am omis eu ceva?
Si daca mie tot imi merge local, se poate sa iau punctaj pe acele teste?

Merci,
Bogdan