[so] [workshop4/5] Posibila eroare server

Bogdan Popescu bogdan.popescu0905 at gmail.com
Fri Mar 29 09:10:25 EET 2013

Salut,

La ultimul workshop (nu stiu daca e 4 sau 5, pe site imi apar 4
workshop-uri, in mail sunt anuntate 5), pentru una din persoanele la
care corectez, toate raspunsurile sunt: "Server Error. Contact
support.".
Care ar putea fi cauza? Eu nu ma pot gandi decat la urmatoarele:
- eroare la transmiterea datelor atunci cand s-a dat workshop-ul;
- eroare la obtinerea datelor in cadrul etapei de review;
- asa au fost completate campurile de persoana respectiva;
- altceva?
Cum ar trebui sa corectez?

Bogdan Popescu