[so] [SO][Tema 1][Win] Test07

Alex Teaca ionutalex.teaca at gmail.com
Mon Mar 25 19:29:17 EET 2013

Salut

Foarte buna indicatia, se pare ca accesam un pointer care in functie de o
conditie putea fi neinitializat, multumesc inca o data.

De asemenea, din ce am gasit valgrind nu ruleaza pe Cygwin. Recomanda
cineva ceva asemanator cu care sa ne testam temele pentru accese nevalide
la memorie, consistenta heap-ului sau leaq-uri de memorie ? Sau, cu ce vor
fi testate temele pentru depistarea
acestor probleme?

Alex