[so] [Tema 1][Windows] Redirectare input si output simultan

Costash costashsrc at gmail.com
Mon Mar 25 14:27:10 EET 2013

Salut,

Am și eu o mică problemă cu redirectările pe Windows.

Am pornit de la scheletul dat de voi, și am implementat redirectările
folosindu-mă de exemplul
din laboratorul 3, cu mențiunea că nu setez memoria la 0  în funcția
care face "redirect_handle",
ci în cea unde creez procesul, pentru a nu șterge redirectările deja făcute.

Problema e următoarea:
Dacă am redirectare de forma cat < file, sau ls > file, sau ls 2>
file, redirectarea funcționează corect.
Dacă fac ceva de genul
    cat < file1 > file2
redirectarea în file2 nu mai funcționează.

Care ar putea fi motivul pentru comportamentul acesta? Mă "lupt" cu
bugul acesta de ieri și încă nu i-am
dat de cap.

Mulțumesc,
Costash.