[so] [SO] Workshop 4 - Review

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Sat Mar 23 09:51:57 EET 2013

2013/3/23 Daniel Baluta <daniel.baluta at gmail.com>:

> Pointer-ul către un întreg este int* :), pointer-ul către un char este
> char*. Întrebarea
> specifică foarte clar tipul de date referit de pointer :).

Salut,

Am avut si eu intrebarea asta de corectat, chiar de doua ori, in care
s-au dat raspunsurile 0xC0000008 respectiv 0xC0000005. Eu m-am luat
dupa un cuvant cheie din cerinta care spunea ca e vorba despre
_valoarea_ lui p si a lui p + 1 (gandindu-ma la diferenta dintre
valoarea catre care pointeaza un pointer si adresa pointerului in C si
la faptul ca nu scrie nicaieri in cerinta ceva despre adresa). Daca am
gresit, va rog sa ma corectati.

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu