[so] [SO] Workshop 4 - Review

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Sat Mar 23 00:43:38 EET 2013

2013/3/23 Andrei Vasiliu <andrei.vasiliu2211 at cti.pub.ro>:
> Buna,
>
> Am avut aceasta intrebare la workshop si acum o am si de corectat:
> Fie p un pointer către un întreg pe un sistem pe 32 de biţi. Ştiind că valoarea
> lui p este 0xC0000004, ce valoare are p + 1?
>
> Mi se pare ca intrebarea nu e formulata foarte clar, in sensul ca daca pointerul
> p spre integer este de tip int*, atunci p+1 este 0xC0000008, dar daca p este de
> tip char*, atunci p+1 este 0xC0000005.

Pointer-ul către un întreg este int* :), pointer-ul către un char este
char*. Întrebarea
specifică foarte clar tipul de date referit de pointer :).

Mulţumim pentru semnalarea problemelor şi pentru întrebări :), asta dovedeşte
că te interesează materia de SO ceea ce ne bucură enorm :D.

Pentru a nu-i influenţa pe colegii tăi care încă mai au de corectat,
vom răspunde
la întrebări după ce perioada de corectare se va fi terminat.

thanks,
Daniel.