[so] Răsp.: [Tema1] Testul 18

Sergiu Costea sergiu.costea at gmail.com
Fri Mar 15 12:36:24 EET 2013

2013/3/14 Adrian Sendroiu <molecula2788 at gmail.com>:

> Salut
>
> Problema e urmatoarea: pe windows se face ceva buffering si la stderr,
> spre deosebire de linux. Din cauza asta, daca faci un simplu
> fprintf(stderr) o sa obtii outputul ala intercalat. Implementarea
> noastra face de asemenea fprintf(stderr), de asta in test_18.ref avem
> continutul respectiv.
>
> Probabil ca std::cerr din c++ stie sa faca si flush la stderr de fiecare
> data cand scrii ceva, si de asta se obtine rezultatul pe 3 linii, care e
> si cel corect de altfel.

> [...]

Salutare,

Am actualizat testul 18 de pe Windows. Acum output-ul ar trebui să
arate la fel ca pe Linux (exceptând numele executabilului, care nu
este precedat de ./).

Vă rugăm să descărcați din nou testele de la [1].

[1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/tema-1#materiale_ajutatoare

Numai bine,
Sergiu