[so] Răsp.: [Tema1] Testul 18

Adrian Sendroiu molecula2788 at gmail.com
Thu Mar 14 22:05:00 EET 2013

Radu Costin UNGUREANU <radu.ungureanu1912 at cti.pub.ro> writes:

> Pentru partea de I/O și procese se vor folosi doar funcții
> Win32/POSIX. Cred ca abordarea ta cu folosirea std pentru scrierea in
> fisier e gresita.

Salut

Problema e urmatoarea: pe windows se face ceva buffering si la stderr,
spre deosebire de linux. Din cauza asta, daca faci un simplu
fprintf(stderr) o sa obtii outputul ala intercalat. Implementarea
noastra face de asemenea fprintf(stderr), de asta in test_18.ref avem
continutul respectiv.

Probabil ca std::cerr din c++ stie sa faca si flush la stderr de fiecare
data cand scrii ceva, si de asta se obtine rezultatul pe 3 linii, care e
si cel corect de altfel.

O sa mai revenim maine cu un mesaj legat de aceasta problema. Intre
timp, Razvan, ai putea sa incerci asta [1]?

Adrian

[1] http://en.cppreference.com/w/cpp/io/manip/unitbuf