[so] [Tema 0][Win] Eroare de heap

Răzvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Fri Mar 1 18:40:07 EET 2013

Salut,

Am o problemă "minoră" cu compilarea pe Windows folosind VS2010.
Basically la rulare in CLI (PowerShell) îmi crash-uiește procesul:
"Debug Assertion Failed!
dbgheap.c
Expression: _CrtlsValidHeapPointer(pUserData)"
Îmi este afișat tot outputul la stdout deci eroarea asta îmi apare la
sfârșit. După ultimul printf eliberez memoria folosită de hash map.
Compiland în "Release" nu rezolvă nimic, pur și simplu dă crash fără
warning.

Folosind debuggerul VS nu-mi apare eroarea asta. Am făcut debugging
linie cu linie și trece fără probleme de free.

Sper să nu se supere vmcheckerul pe mine. Pe linux merge ok.

--
Răzvan Botea