[so] [Tema2][lin] resurse ramase pe vmchecker

sabina batranu sabina_btrn at yahoo.com
Mon Apr 8 19:41:59 EEST 2013

Da, ma refer la prima varianta. Esti sigur ca se sterg si fisierele la reboot?
Din cate am vazut, mi se comporta exact ca si cand resursele alea inca ar mai exista acolo.
Altfel nu imi explic de ce se blocheaza la primele teste.

Pe masina fizica imi merge  fara nicio problema pana la ultimul test unde da segfault
cateodata. Totusi, niciodata nu mi se blocheaza pe masina fizica la primele teste.
 Asta se intampla doar daca nu sterg resursele ramase, mai ales memoria partajata
si semafoarele,

 As putea rezolva prin a trimite variata finala cu alte denumiri de fisiere,
pentru a lua toate testele, dar mi-e teama ca va zice ca sunt prea multe cozi deschise
 daca mi-au ramas multe cozi in urma rularilor astea blocate de acuma.

Multumesc,
Sabina