[so] [Tema2][lin] resurse ramase pe vmchecker

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Mon Apr 8 19:34:34 EEST 2013

On Mon, Apr 08, 2013 at 08:56:23AM -0700, sabina batranu wrote:
> Buna seara,
>
> Am depus tema pe checker si am primit un segfault de la ultimul test. Prin urmare, programul nu si-a mai putut sterge resursele
> si au ramas cateva semafoare, cozi si memorii partajate pe checker. A doua oara cand rulez, checker-ul se ia dupa aceste fisiere
> si mi se blocheaza toata executia. Eu am pus la make clean un rm pentru ele, dar se pare ca fie make clean nu e apelat de
> script cand trebuie, fie fisierele nu se afla in /dev/shm si /dev/mqueue sau nu am voie sa le sterg. V-as ruga mult sa-mi stergeti si mie aceste fisiere:
> [...]

Te referi la două submisii diferite ale tale, sau la faptul că nu merge
testul N+1 după ce crapă testul N?  Dacă e prima variantă, read below:

Între două rulări succesive, mașina virtuală care rulează checkerul și
programul vostru este reboot-ată (well, de fapt, restaurată dintr-un
snapshot).  Faptul că după rularea checker-ului au rămas resurse nu are
impact asupra submisiilor tale succesive.

Hope this helps,
Vlad