[so] [Tema 4][Windows]Problema teste -- continued

Alex Gorunescu algorunescu at yahoo.com
Sun May 8 17:23:20 EEST 2011

Acum ca am trecut de partea, foarte distractiva de altfel,  cu linkarea si
compilarea testelor, cand le rulez cu "nmake -f ....", incepe sa-mi ruleze
testele, imi zice "Testul 1"... sa umpic.....apoi nmake: fatal error U1077:
'.\Test.exe'. Test.exe il creaza. Daca rulez eu Test.exe cu manuta mea, incepe
sa ruleze testele ca inainte, face printf-ul cu "Testul 1"...sta umpic.... si
iese afara fara eroare, fara nimic. Nu stiu ce face in timpul asta ca nici macar
nu apealeaza vreo functie de la mine. La Create nu ajunge. Pur si simplu iese
afara. Vreo idee ce nu-i convine ? Tin sa mentionez ca la compilare/link nu am
nici erori nici warning-uri.

 Alex