[so] [Tema 4][Windows]Problema linkare

Alex Gorunescu algorunescu at yahoo.com
Sun May 8 16:01:12 EEST 2011

Tot pe tema asta. Corectati va rog ori testele de windows ori pagina de cerinte.
Pe pagina de cerinte functiile se cer

	* Monitor* Create(int conditions, char policy) - va  crea un monitor cu numărul
de variabile condiție și cu politica de funcționare  specificate ca parametri
	* int Destroy(Monitor *m) - va distruge monitorul,  eliberând toate resursele
alocate la crearea acestuia
	* int Enter(Monitor *m) - thread-ul apelant va încerca  să intre în monitor
	* int Leave(Monitor *m) - thread-ul apelant va părăsi  monitorul
	* int Wait(Monitor *m, int cond) - thread-ul apelant va  aștepta după variabila
de condiție cond
	* int Signal(Monitor *m, int cond) - thread-ul apelant  semnalizează unui alt
thread care aștepta după variabila de condiție cond că  poate continua execuția;
dacă nu există un asemenea thread, apelul nu are nici  un efect
	* int Broadcast(Monitor *m, int cond) - thread-ul  apelant semnalizează tuturor
thread-urilor care așteaptă după variabila de  condiție cond că pot continua
execuția; dacă nu există un asemenea thread,  apelul nu are nici un efecsi am
respectat cerintele dar testele windows cauta  --struct Monitor*--- si stai ca
boul sa-ti bati capul sa intelegi de ce naiba nu compileaza. Mai ales ca din ce
inteleg problema asta nu este noua.

Alex